Hos mig finns det också mer och mer knoppar hos plantorna. Mini7 har blommat länge nu, och den ser faktiskt lite knäpp ut. Blommorna är stora, nästan lika stora som bladen, och de vinglar iväg åt alla håll, långt utanför bladrosetten (som inte är en rosett heller, jag har inte plockat bort sidoskott

. Får se om jag lyckas få till en bild på den.
Min Mini5 x Blue Dragon har stora knoppar som slår ut när som helst. OCH två av mina tre Mini3 x Blue Dragon har också knoppar, fast inte så stora än. Men de går jag och längtar efter att de skall slå ut! Skall bli jättespännande att se hur de blir! Kanske blir om en vecka eller två!
Sen kan jag berätta att det verkar som jag åtminstone lyckades rädda huvudstammen på Mini2. Puh! Ett blad som jag satte finns också kvar och har inte möglat bort, hoppas få fler där, och ett sidoskott finns också som inte har dött bort, men inte hller vuxit. Eftersom jag verkligen inte vill bli av med den så är jag riktigt glad för detta. Den vill jag gärna dela med mig blad av när den vuxit till sig lite, så att den kanske finns någon annanstans om det sker fler olyckor med den.