Hej

Ja som vi redan har kommit in på i andra trådar på forumet så är det trevligt med ett levande forum -- det är definitivt något som ni måste ha pratat om ett bra tag, ni tappra som har varit här när jag har lyst med min frånvaro. Det är ju så att för att det ska bli någon aktivitet så måste flera engagera sig, och jag hoppas att vi ska kunna locka hit flera. Nu står hemsidan inför en stor uppdatering och omdesign, och sen ska vi försöka fylla hemsidan med mycket mer information om t.ex. odling än vad som finns där idag.
Forumet är naturligtvis en viktig del av det, det är ju här man kan interagera med andra saintpauliavänner - om man nu inte är med på lokalträffar och större arrangemang, förstås. Jag undrar om vi ska passa på att dra igång något litet odlingsprojekt, kanske om man planterar ett blad samma dag och så följer vi utvecklingen? Vad tycker ni?
Vi har precis för några dagar sedan skaffat en sida på facebook, med syftet att sprida information om våra aktiviteter - och att locka ännu fler hit till både hemsidan och forumet. Vi ser inte att facebook ska ersätta forumet, men det kan vara ett utmärkt sätt att visa upp föreningens aktiviteter på en plattform där så många människor vistas dagligen, virtuellt i alla fall.
Som jag också har nämnt i andra trådar, så ska jag vara här lite mer ofta nu - och jag hoppas kunna få hit flera medlemmar från föreningen, styrelsemedlemmar, lokalombud osv.